My God: Little Girl Boxes Tree With Lightning Speed

August 31, 2016

little-girl-boxing-tree.jpg

This is a video of young Evnika beating the shit out of a tree to the point that the bark starts to split and break off. She kind of reminds me of a cross between Eleven from Stranger Things and Yolandi Visser from Die Antwoord. Those are some serious fists of fury. I could see that tree trying to run away but it just wasn't fast enough. I heard that Ent might even have to go to the hospital for limb surgery. Limb surgery, LOL, just tell her to come finish me off.

Hit the jump for the video, which was released by the makers of this fighting training system. Let's all do it and start a fight club!

Thanks to Zootghost and Mikey, who agree when a forest sees this girl coming everybody scatters and it quickly becomes an open field.

  • stuffsticks

    I want to see her knuckles after that..

  • pukoh

    What the fuck for. To beat up her girl friend later in life?

  • DFCtomm

    I use to work part time in a retirement home, when I first got out of high school, but it was really just a warehouse for people who couldn't be left alone. The crazy ones liked to beat their heads against the wall and put holes in the dry wall. Somehow they always managed to miss the studs in the walls and hit only the voids in between. Things are not always as they appear.

  • GeneralDisorder

    Minecraft IRL

  • GWZipper

    Somebody get this girl a yellow jump suit, a Hanzo sword, and a pussy wagon.

  • Meh

    Yup what a badass, that's how kids should be to survive this world.

  • Andy Green

    What did the tree ever do to her?

  • Juvenal Osegueralopez

    wtf that tree do to her?

  • Pistol Pete

    Somewhere, at this very moment, a registered sex offender in a skeevy-looking van cruises a school zone, blissfully unaware that the Grim Reaper just warmed herself up a little by beating the piss out of a tree. Ahh, destiny. Ahh, Karma. Ahh, blunt-force trauma and internal bleeding.

  • WhiteEagle2

    I hope if she makes the same laser sounds when boxing real opponents.

  • NikkolaiV

    Greenpeace is gonna be PIIIIIISSED....

  • Munihausen

    Trees don't hit back.

    impressive, regardless

  • Doan

    You already broke the first rule of fight club.

  • Enkidu98

    I hear that this girl was in Crimea in a uniform stripped of its patches doing the work of Mother Russia.

  • Ollie Williams

    Fast, sure, but everything but the large throws she's using won't hurt. You have to follow through with a punch for it to do any considerable damage to the opponent.

  • King POTUS

    They're called jabs for a reason. When you're attacking a real target, sure, but with a tree you can't exactly "follow through".

  • Ollie Williams

    Fair point.

  • Bertw192

    yes, because most trees sound like a foam pad when being hit.

  • Jeffrey Naujok

    Growing up in the woods, I can look at that tree (note the mushrooms) and how it wobbles on the hits, and tell that it's completely rotten. Birch has this wonderful habit of rotting almost to the core while still looking exactly like a normal tree. Then you lean against it and it just breaks like the barely-there rotten tissue paper it actually is.

  • GuntherSquirrel

    Glad Im not the only one to notice that... Shes still damn quick tho.

  • Jon B

    It's birchwood, really soft. Just pushing on it with a finger will leave an indentation.

    Reply

blog comments powered by Disqus
Previous Post
Next Post