Jan 7 2011Well It's About Freakin' Time!: 'I Am Rich' App Now Available For Windows Phones

i-am-rich.jpg

A bottle of absinthe, a $500 phone app and a removed wristwatch? Somebody's trying to kill themself.

Remember the $1,000 'I Am Rich' iPhone app that doesn't do anything except let other people know you're actually stupid enough to pay $1,000 for an app that doesn't do anything? Well now there's a version available for Windows 7 phones at the low, low cost of $500. Jesus, now every peon and peasant in the countryside is gonna own the thing! Still, I recommend you buy it. That way everybody you're trying to impress actually knows you're rich. Also, about to get hit over the head with a sockful of Skittles and your wallet stolen.

I Am Rich App Hits Windows Phone 7 [ohgizmo]

Thanks to Sharon, who's so rich she actually signs up for 2-year cell phone contracts and then breaks them just to spend money. LOLWTF LADY?!

Related Stories
Reader Comments

apple did it

to a windows phone

behind the table

on the floor

....that is all

I just taped it to my scrode so the ladies know I am soooo rich...and that my scrode can handle the weight of all that money.

It's actually a good move. Development costs next to zero, but even if you find only a single idiot who'll buy it it was already worth the time.

It's hard to argue with the idea. Like MikeZ said, one person buying it makes it worthwhile...and there's enough people driving around in $900 cars with $4000 rims to prove that there's a market for it.

Then someone pulls out a diamond encrusted iPhone. BALLA!

Louis of http://aprettyage.blogspot.com/

The same app, and apple has a 100% mark-up on it. F U APPLE
Just like every other product apple sells!!

(Partially joking, but mostly not. Apple sells you a shinier version for 2x the price)

tss tss...yeah windows is for rednecks or sumpthin ya know...tss tss...

Purchased!

".. What do you mean I'm getting evicted?"

How much from the "I am poor" software?

Kubler? ugh. if you're going for domestically available absinthe, get St George

"Hey, look how many shiny rocks I can buy. LOOK!"

THEY'RE FUCKING ROCKS, PEOPLE! I don't give a shit if they're shiny and rare, THEY'RE FUCKING ROCKS.

Be glad you're too poor to buy something so stupid.

@I Am Poor
It costs -500$. That's right, they actually give you money. Although it's connected to the Rich app so they only give out as much money as they get. It's kinda like a Robin Hood app.

This really pisses me off because I didn't think of it first.

Wise man say, "A fool and his money are soon parted."

To celebrate, the company first anniversary, Some commodities have been, discount .Anti-purchase at this site Any goods, we will giving a Christmas gift .In addition Buy $ 300 and receive a free glasses or a wallet, as a Christmas gift . welcome all friends to order. Reputation, quality, absolute guarantee. please log in: http://www.fashions b .com . so what, move your mouse .

that app shouldn't say that at all. should say "HEY I AM A TOOL WHO SPENDS $500 ON SOMETHING THAT DOES NOTHING USEFUL FOR ME. MAYBE THIS ASSHOLE SHOULD'VE STOPPED BY THE STRIP CLUB A FEW HUNDRED TIMES BEFORE WASTING IT ON THIS CRAP. LOLOLOL"

@15
Yeah except diamonds aren't even rare, they are about as common as quartz.

Post a Comment

Please keep your comments relevant to the post. Inappropriate or promotional comments may be removed. Email addresses are required to confirm comments but will never be displayed. To create a link, simply type the URL (including http://) or email address. You can put up to 3 URLs in your comments.